SklápačFliegl
DHKA 390 48 m³ TransFarmer
Sklápač
Fliegl
DHKA 390 48 m³ TransFarmer
pevná cena bez DPH
86 380 €
Stav
Nový
Umiestnenie
Triptis 

Zobraziť obrázky
Zobraziť mapu
Cena a lokalita
pevná cena bez DPH
86 380 €
- Umiestnenie predajcu:
- Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Nemecko
Volať
Predaj strojov

Našli ste nový stroj? Teraz premeňte staré na peniaze.
Dosiahnite najlepšiu cenu cez Machineseeker.
Viac o predaji strojov
Viac o predaji strojov
Technické detaily
- Celková hmotnosť:
- 35 000 kg
- Pohotovostná hmotnosť:
- 6 800 kg
- Maximálna hmotnosť nákladu:
- 28 200 kg
- Konfigurácia náprav:
- 3 nápravy
- Veľkosť pneumatiky:
- 385/65 r22.5
Podrobnosti ponuky
- ID záznamu:
- A8265335
- Referenčné č.:
- 20589986
- Naposledy aktualizované:
- dňa 22.10.2024
Popis
Ďalšie informácie
Podvozok – Návesový sklápací príves
Jemnozrnná oceľová zváraná konštrukcia v odľahčenej verzii, sedlová doska s vymeniteľným 2 kúželkami s hydraulickým uchytením pre systém Horsch Trailer Lift.
Zaoblená predná stena, hydraulické oporné nohy, kliny s držiakom, špeciálne vyhotovenie bočnej ochrany proti podjazdu, sklopná ochrana proti podjazdu, štvrtinové blatníky pred a za nápravovým agregátom, antisprejové zástierky len na poslednej náprave, nerezový odkladací box (šírka 800 mm / výška 350 mm / hĺbka 350 mm), tyč na plachtu s držiakom, ťažné oko vzadu.
Nápravy a odpruženie
BPW kotúčové brzdené nápravy s priemerom kotúča 430 mm, nápravy/podvozok laserovo vyvážené – znižuje opotrebenie pneumatík a spotrebu paliva, vzduchové odpruženie s bezpečnostnými lanami, 1. náprava je automaticky zdvíhaná (liftaksel), vrátane núteného spúšťania a rozjazdovej asistencie, aktivácia 3x brzdením (asistent rozjazdu je funkčný do prekročenia zaťaženia nápravy o 30 % a rýchlosti max. 25 km/h).
Brzdový systém
Fgedoi Rix Dopfx Agueh
2-okruhový tlakový vzduchový brzdový systém, parkovacia brzda s pružinovým zásobníkom, 2 zámenovo bezpečné spojovacie hlavice vpredu, bez prepojovacieho vedenia, EBS elektronický brzdový systém so zásuvkou vpredu, bez prepojovacieho kábla.
Pozor: Prívesné vozidlo smie ťahať iba ťahač, ktorý garantuje funkčnosť systému ABS!
s ventilom na zdvíhanie a spúšťanie
Stabilizačný systém podvozku
Kolesá a pneumatiky
385/65 R22.5, oceľové disky v továrenskom striebornom laku
Elektrika
24 volt, viackomorové svetlá, bočné žlté LED osvetlenie, 2 predné biele pozičné svetlá, 2 zadné bielo-červené obrysové svetlá, 2x 7-pólová zámenovo bezpečná zásuvka vpredu (bez prepojovacieho kábla), 2 prídavné LED pracovné svetlá vzadu ovládané cez cúvacie svetlo, nočné osvetlenie na diaľkové ovládanie.
Hydraulika
Nízkotlakový valec max. 170 bar s HDK skrutkovacou spojkou, pevný diel, svetlosť 48 mm (bez hadicového prepojenia), ovládanie hydraulické cez prídavný pohon LKW, hydraulické pripojenie s hadicou a HDK skrutkovacou spojkou (svetlosť 48 mm, matica s ryhovaním). Automatické vypínanie hydrauliky pre sklopnú bočnicu vľavo a ramená zdvíhacieho zariadenia návesu pri cca 20 km/h. Ramená zdvíhacieho zariadenia je možné samostatne zaistiť, aby bolo možné odpojiť len náves.
Korby
Hliníková vanová korba z kvalitného, oderuvzdorného materiálu, čelo 5 mm hrubé s vonkajším uchytením valca. Bočné steny z 30 mm dutinových profilov, precízne zvarené, s horným profilom odpudzujúcim sypké materiály. Bočnica na ľavej strane hydraulicky výklopná na dĺžke cca 7700 mm a výške cca 600 mm pre nakladanie. UPOZORNENIE: Iba 2 polohy možné – úplne zatvorená alebo úplne sklopená. Pred sklopením bočnice musí byť rolovacia plachta otvorená a priečne výstuhy vložené do parkovacej polohy na pravej strane alebo úplne vybraté. Vonkajší držiak na lopatu a metlu na čele korby. Vnútorný výstup na čele korby.
Greenline – kónicky a aerodynamicky tvarovaná korba.
Zadná stena výkyvne uložená s 2 výsypnými klapkami.
Zadná stena hydraulicky výklopná nahor cca 950 mm pre vykladanie.
Zadná stena s gumovým tesnením. Upozornenie: Tepelne odolné do max. 170°C!
Podlaha po celej dĺžke 6 mm hrubá.
Stojacie pódium s rebríkom.
Rolovacia plachta odkladaná jednostranne smerom doprava, s centrálnym uzamykaním vľavo.
Prevádzkové pokyny
Pri preprave soli, vápna a pod. odporúčame sklápač s piestnicou s tvrdochromovanou tyčou, aby ju materiály nenapádali a nezačala hrdzavieť.
Uvedená celková hmotnosť je techni
Inzercia bola automaticky preložená a vyskytli sa nejaké chyby prekladu.
Podvozok – Návesový sklápací príves
Jemnozrnná oceľová zváraná konštrukcia v odľahčenej verzii, sedlová doska s vymeniteľným 2 kúželkami s hydraulickým uchytením pre systém Horsch Trailer Lift.
Zaoblená predná stena, hydraulické oporné nohy, kliny s držiakom, špeciálne vyhotovenie bočnej ochrany proti podjazdu, sklopná ochrana proti podjazdu, štvrtinové blatníky pred a za nápravovým agregátom, antisprejové zástierky len na poslednej náprave, nerezový odkladací box (šírka 800 mm / výška 350 mm / hĺbka 350 mm), tyč na plachtu s držiakom, ťažné oko vzadu.
Nápravy a odpruženie
BPW kotúčové brzdené nápravy s priemerom kotúča 430 mm, nápravy/podvozok laserovo vyvážené – znižuje opotrebenie pneumatík a spotrebu paliva, vzduchové odpruženie s bezpečnostnými lanami, 1. náprava je automaticky zdvíhaná (liftaksel), vrátane núteného spúšťania a rozjazdovej asistencie, aktivácia 3x brzdením (asistent rozjazdu je funkčný do prekročenia zaťaženia nápravy o 30 % a rýchlosti max. 25 km/h).
Brzdový systém
Fgedoi Rix Dopfx Agueh
2-okruhový tlakový vzduchový brzdový systém, parkovacia brzda s pružinovým zásobníkom, 2 zámenovo bezpečné spojovacie hlavice vpredu, bez prepojovacieho vedenia, EBS elektronický brzdový systém so zásuvkou vpredu, bez prepojovacieho kábla.
Pozor: Prívesné vozidlo smie ťahať iba ťahač, ktorý garantuje funkčnosť systému ABS!
s ventilom na zdvíhanie a spúšťanie
Stabilizačný systém podvozku
Kolesá a pneumatiky
385/65 R22.5, oceľové disky v továrenskom striebornom laku
Elektrika
24 volt, viackomorové svetlá, bočné žlté LED osvetlenie, 2 predné biele pozičné svetlá, 2 zadné bielo-červené obrysové svetlá, 2x 7-pólová zámenovo bezpečná zásuvka vpredu (bez prepojovacieho kábla), 2 prídavné LED pracovné svetlá vzadu ovládané cez cúvacie svetlo, nočné osvetlenie na diaľkové ovládanie.
Hydraulika
Nízkotlakový valec max. 170 bar s HDK skrutkovacou spojkou, pevný diel, svetlosť 48 mm (bez hadicového prepojenia), ovládanie hydraulické cez prídavný pohon LKW, hydraulické pripojenie s hadicou a HDK skrutkovacou spojkou (svetlosť 48 mm, matica s ryhovaním). Automatické vypínanie hydrauliky pre sklopnú bočnicu vľavo a ramená zdvíhacieho zariadenia návesu pri cca 20 km/h. Ramená zdvíhacieho zariadenia je možné samostatne zaistiť, aby bolo možné odpojiť len náves.
Korby
Hliníková vanová korba z kvalitného, oderuvzdorného materiálu, čelo 5 mm hrubé s vonkajším uchytením valca. Bočné steny z 30 mm dutinových profilov, precízne zvarené, s horným profilom odpudzujúcim sypké materiály. Bočnica na ľavej strane hydraulicky výklopná na dĺžke cca 7700 mm a výške cca 600 mm pre nakladanie. UPOZORNENIE: Iba 2 polohy možné – úplne zatvorená alebo úplne sklopená. Pred sklopením bočnice musí byť rolovacia plachta otvorená a priečne výstuhy vložené do parkovacej polohy na pravej strane alebo úplne vybraté. Vonkajší držiak na lopatu a metlu na čele korby. Vnútorný výstup na čele korby.
Greenline – kónicky a aerodynamicky tvarovaná korba.
Zadná stena výkyvne uložená s 2 výsypnými klapkami.
Zadná stena hydraulicky výklopná nahor cca 950 mm pre vykladanie.
Zadná stena s gumovým tesnením. Upozornenie: Tepelne odolné do max. 170°C!
Podlaha po celej dĺžke 6 mm hrubá.
Stojacie pódium s rebríkom.
Rolovacia plachta odkladaná jednostranne smerom doprava, s centrálnym uzamykaním vľavo.
Prevádzkové pokyny
Pri preprave soli, vápna a pod. odporúčame sklápač s piestnicou s tvrdochromovanou tyčou, aby ju materiály nenapádali a nezačala hrdzavieť.
Uvedená celková hmotnosť je techni
Inzercia bola automaticky preložená a vyskytli sa nejaké chyby prekladu.
Poskytovateľ
Poznámka: Zaregistrujte sa zadarmo alebo sa prihláste, aby ste získali všetky informácie.
Registrované od: 2006
Odoslať žiadosť
Telefón & Fax
+49 36482... inzercie
Váš inzerát bol úspešne odstránený
Došlo k chybe