Dvojposchodový autobusGüleryüz
Panora
Dvojposchodový autobus
Güleryüz
Panora
pevná cena bez DPH
214 000 €
Rok výroby
2020
Stav
Použitý
Umiestnenie
Wuppertal 

Zobraziť obrázky
Zobraziť mapu
Údaje o stroji
- Popis stroja:
- Dvojposchodový autobus
- Výrobca:
- Güleryüz
- Model:
- Panora
- Rok výroby:
- 2020
- Stav:
- použitý
- funkčnosť:
- plne funkčný
Cena a lokalita
pevná cena bez DPH
214 000 €
- Umiestnenie:
- Dieselstr. 50, 42389 Wuppertal, DE
Volať
Technické detaily
- Najazdené kilometre:
- 39 000 km
- Výkon:
- 220,65 kW (300,00 k)
- Prvá registrácia:
- 07/2020
- Typ paliva:
- nafta
- Počet sedadiel:
- 73
- Počet miest na státie:
- 8
- Typ prevodu:
- automatický
- Konfigurácia náprav:
- 2 nápravy
- Celková hmotnosť:
- 17 800 kg
- Pohotovostná hmotnosť:
- 12 240 kg
- Ďalšia kontrola (TÜV):
- 05/2025
- Kapacita palivovej nádrže:
- 220 l
- Veľkosť pneumatiky:
- 275/70 R22.5
- Výbava:
- ABS, elektronický stabilizačný program (ESP)
Podrobnosti ponuky
- ID záznamu:
- A19074536
- Naposledy aktualizované:
- dňa 06.05.2025
Popis
Najazdených kilometrov je 39 000, pretože vozidlo bolo používané iba v mestskej premávke a zriedka nasadzované.
Technické údaje:
Motor: Mercedes OM 936 LA
Výkon: 220 kW (300 PS)
Emisná trieda: Euro 6
Objem motora: 7,7 litra
Pohon: ZF Ecolife, 6-stupňová automatická prevodovka s integrovaným intardérom
Predná náprava: ZF RL 82 EC
Zadná náprava: ZF AV 133
Vzduchové odpruženie
Dĺžka: 11 m
Šírka: 2,5 m
Celková výška: 4,0 m
Pohotovostná hmotnosť: 12 240 kg
Maximálna technická hmotnosť: 17 800 kg
Sedacie miesta / Stojace miesta: 73 / 8
Priestor pre invalidný vozík: 1
Objem palivovej nádrže: 220 l
Objem nádrže AdBlue: 35 l
Rozmer pneumatík: 275/70R22,5
Disky: 8,25x22,5
Štandardná technická výbava:
ABS (protiblokovací systém)
ASR (protipreklzový systém)
ATC (automatická trakčná kontrola)
BSB (brzda pre zastávku)
ELC/ENR (elektronická regulácia výšky podvozka)
RI (integrovaný retardér)
Príprava na video-monitorovací systém
Godpfxewhdtko Aguekc
Tachograf VDO, analógový
Výbava / Interiér
Prvé dvere – jednokrídlové, von otvárané
Druhé dvere – dvojkrídlové, von otvárané s mechanickou sklopnou rampou
Rádio
Reproduktory
Vonkajšie spätné zrkadlá elektricky ovládané a vyhrievané
Operadlo a bezpečnostný pás pre invalidný vozík
Prvé dvere s diaľkovým ovládaním
Systém nakláňania (kneeling)
Mikrofón pre vodiča (otočný krk)
USB nabíjacie konektory na všetkých sedadlách (9 ks v spodnom podlaží)
Valeo klimatizácia v spodnom podlaží
Cúvacia kamera so 7” LCD monitorom
Pravá bočná mŕtvy uhol kamera
Posuvné okná
LED osvetlenie priestoru pre cestujúcich
Európske typové schválenie 2007/46
Sanel digitálna cieľová tabuľa
Pracovisko vodiča:
Posuvné okno
Sedadlo vodiča s pneumatickým odpružením a vyhrievaním od Grammer
Strecha vozidla je vybavená otvárateľnou a zatvárateľnou plachtou, ktorá poskytuje príjemnú jazdu na čerstvom vzduchu počas slnečných aj daždivých dní.
Güleryüz – nová alternatíva pre váš vozový park
Spoločnosť Güleryüz bola založená v roku 1967 v Turecku a v posledných rokoch sa vyvinula na moderného výrobcu autobusov. Bezpečnosť a robustnosť sú hlavnými motívmi pri vývoji a výrobe vozidiel.
Koncom roka 2014 priviezol pán Ajvazi (konateľ Güleryüz Bus Europa) prvý mestský autobus Güleryüz do Nemecka.
Dobrá technická výbava, moderný dizajn, komfort pre cestujúcich a priaznivá cena presvedčili už mnohých podnikateľov. Momentálne jazdí v Nemecku približne 45 autobusov série Panora.
Všetky údaje sú bez záruky!
Inzercia bola automaticky preložená a vyskytli sa nejaké chyby prekladu.
Technické údaje:
Motor: Mercedes OM 936 LA
Výkon: 220 kW (300 PS)
Emisná trieda: Euro 6
Objem motora: 7,7 litra
Pohon: ZF Ecolife, 6-stupňová automatická prevodovka s integrovaným intardérom
Predná náprava: ZF RL 82 EC
Zadná náprava: ZF AV 133
Vzduchové odpruženie
Dĺžka: 11 m
Šírka: 2,5 m
Celková výška: 4,0 m
Pohotovostná hmotnosť: 12 240 kg
Maximálna technická hmotnosť: 17 800 kg
Sedacie miesta / Stojace miesta: 73 / 8
Priestor pre invalidný vozík: 1
Objem palivovej nádrže: 220 l
Objem nádrže AdBlue: 35 l
Rozmer pneumatík: 275/70R22,5
Disky: 8,25x22,5
Štandardná technická výbava:
ABS (protiblokovací systém)
ASR (protipreklzový systém)
ATC (automatická trakčná kontrola)
BSB (brzda pre zastávku)
ELC/ENR (elektronická regulácia výšky podvozka)
RI (integrovaný retardér)
Príprava na video-monitorovací systém
Godpfxewhdtko Aguekc
Tachograf VDO, analógový
Výbava / Interiér
Prvé dvere – jednokrídlové, von otvárané
Druhé dvere – dvojkrídlové, von otvárané s mechanickou sklopnou rampou
Rádio
Reproduktory
Vonkajšie spätné zrkadlá elektricky ovládané a vyhrievané
Operadlo a bezpečnostný pás pre invalidný vozík
Prvé dvere s diaľkovým ovládaním
Systém nakláňania (kneeling)
Mikrofón pre vodiča (otočný krk)
USB nabíjacie konektory na všetkých sedadlách (9 ks v spodnom podlaží)
Valeo klimatizácia v spodnom podlaží
Cúvacia kamera so 7” LCD monitorom
Pravá bočná mŕtvy uhol kamera
Posuvné okná
LED osvetlenie priestoru pre cestujúcich
Európske typové schválenie 2007/46
Sanel digitálna cieľová tabuľa
Pracovisko vodiča:
Posuvné okno
Sedadlo vodiča s pneumatickým odpružením a vyhrievaním od Grammer
Strecha vozidla je vybavená otvárateľnou a zatvárateľnou plachtou, ktorá poskytuje príjemnú jazdu na čerstvom vzduchu počas slnečných aj daždivých dní.
Güleryüz – nová alternatíva pre váš vozový park
Spoločnosť Güleryüz bola založená v roku 1967 v Turecku a v posledných rokoch sa vyvinula na moderného výrobcu autobusov. Bezpečnosť a robustnosť sú hlavnými motívmi pri vývoji a výrobe vozidiel.
Koncom roka 2014 priviezol pán Ajvazi (konateľ Güleryüz Bus Europa) prvý mestský autobus Güleryüz do Nemecka.
Dobrá technická výbava, moderný dizajn, komfort pre cestujúcich a priaznivá cena presvedčili už mnohých podnikateľov. Momentálne jazdí v Nemecku približne 45 autobusov série Panora.
Všetky údaje sú bez záruky!
Inzercia bola automaticky preložená a vyskytli sa nejaké chyby prekladu.
Poskytovateľ
Poznámka: Zaregistrujte sa zadarmo alebo sa prihláste, aby ste získali všetky informácie.
Registrované od: 2022
Odoslať žiadosť
Telefón & Fax
+49 202 5... inzercie
Váš inzerát bol úspešne odstránený
Došlo k chybe