Štandard-SZMIveco
Eurostar 190.48 - Eurostar - 2002 - Retarder - ...
Štandard-SZM
Iveco
Eurostar 190.48 - Eurostar - 2002 - Retarder - ...
Počiatočná cena bez DPH
27 500 €
Rok výroby
2002
Stav
Použitý
Umiestnenie
Vriezenveen 

Zobraziť obrázky
Zobraziť mapu
Údaje o stroji
Cena a lokalita
Počiatočná cena bez DPH
27 500 €
- Umiestnenie:
- Vriezenveen, Holandsko
Volať
Technické detaily
- Najazdené kilometre:
- 820 000 km
- Prvá registrácia:
- 02/2002
- Typ paliva:
- nafta
- Konfigurácia náprav:
- 4x2
- Veľkosť pneumatiky:
- 385/55/22.5
- Palivo:
- nafta
- Rázvor náprav:
- 3 800 mm
- Brzdy:
- retardér
- Kabína vodiča:
- spacia kabína
- Typ prevodu:
- automatický
- Emisná trieda:
- Euro 3
- Zavesenie:
- oceľ-vzduch
- Výbava:
- ABS, klimatizácia, nezávislé kúrenie, spojler, tempomat
Podrobnosti ponuky
- ID záznamu:
- A19205501
- Referenčné č.:
- 13-BVB-2
- Naposledy aktualizované:
- dňa 22.05.2025
Popis
= Ďalšie možnosti a príslušenstvo =
- Hliníková palivová nádrž
- Strešné okno
- Strešný spojler
- Elektrické ovládanie okien
- Elektricky nastaviteľné vonkajšie spätné zrkadlá
- Diaľkové svetlá
- Obmedzovač rýchlosti
- Väčší úložný priestor
- Chladnička
- Vzduchové odpruženie
- Vzduchová húkačka
- Hmlové svetlá
- Rádioprehrávač/CD prehrávač
- Kotúčové brzdy
- Spacia kabína
- Slnečný štít
- Prídavné kúrenie/nezávislé kúrenie
- Náradie/skriňa na náradie
= Ďalšie informácie =
Technické informácie
Počet valcov: 6
Objem motora: 12 882 cm³
Prevodovka
Prevodovka: 16-stupňová, automatická
Konfigurácia náprav
Brzdy: Kotúčové brzdy
Predná náprava: Rozmer pneumatík: 385/55/22.5; Max. zaťaženie nápravy: 7 500 kg; Vzorka pneumatík vľavo: 60 %; Vzorka pneumatík vpravo: 60 %; Odpruženie: Listové pružiny
Zadná náprava: Rozmer pneumatík: 315/80/22.5; Dvojitá montáž; Max. zaťaženie nápravy: 11 500 kg; Vzorka pneumatík vľavo vnútri: 50 %; Vzorka pneumatík vľavo vonku: 50 %; Vzorka pneumatík vpravo vnútri: 50 %; Vzorka pneumatík vpravo vonku: 50 %; Odpruženie: Vzduchové odpruženie
Rozmery
Rozmery (D x Š x V): 623 x 250 x 385 cm
Hmotnosti
Pohotovostná hmotnosť: 7 800 kg
Nosnosť: 10 200 kg
Celková hmotnosť: 18 000 kg
Stav
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
Hnodpfx Agowmdn Ssuju
Ďalšie informácie
Pre viac informácií kontaktujte Bart Companjen, Giel Companjen, Frans Moran Santos, Bertus Companjen alebo kanceláriu.
Inzercia bola automaticky preložená a vyskytli sa nejaké chyby prekladu.
- Hliníková palivová nádrž
- Strešné okno
- Strešný spojler
- Elektrické ovládanie okien
- Elektricky nastaviteľné vonkajšie spätné zrkadlá
- Diaľkové svetlá
- Obmedzovač rýchlosti
- Väčší úložný priestor
- Chladnička
- Vzduchové odpruženie
- Vzduchová húkačka
- Hmlové svetlá
- Rádioprehrávač/CD prehrávač
- Kotúčové brzdy
- Spacia kabína
- Slnečný štít
- Prídavné kúrenie/nezávislé kúrenie
- Náradie/skriňa na náradie
= Ďalšie informácie =
Technické informácie
Počet valcov: 6
Objem motora: 12 882 cm³
Prevodovka
Prevodovka: 16-stupňová, automatická
Konfigurácia náprav
Brzdy: Kotúčové brzdy
Predná náprava: Rozmer pneumatík: 385/55/22.5; Max. zaťaženie nápravy: 7 500 kg; Vzorka pneumatík vľavo: 60 %; Vzorka pneumatík vpravo: 60 %; Odpruženie: Listové pružiny
Zadná náprava: Rozmer pneumatík: 315/80/22.5; Dvojitá montáž; Max. zaťaženie nápravy: 11 500 kg; Vzorka pneumatík vľavo vnútri: 50 %; Vzorka pneumatík vľavo vonku: 50 %; Vzorka pneumatík vpravo vnútri: 50 %; Vzorka pneumatík vpravo vonku: 50 %; Odpruženie: Vzduchové odpruženie
Rozmery
Rozmery (D x Š x V): 623 x 250 x 385 cm
Hmotnosti
Pohotovostná hmotnosť: 7 800 kg
Nosnosť: 10 200 kg
Celková hmotnosť: 18 000 kg
Stav
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
Hnodpfx Agowmdn Ssuju
Ďalšie informácie
Pre viac informácií kontaktujte Bart Companjen, Giel Companjen, Frans Moran Santos, Bertus Companjen alebo kanceláriu.
Inzercia bola automaticky preložená a vyskytli sa nejaké chyby prekladu.
Poskytovateľ
Poznámka: Zaregistrujte sa zadarmo alebo sa prihláste, aby ste získali všetky informácie.
Registrované od: 2014
Odoslať žiadosť
Telefón & Fax
+31 546 2... inzercie
Váš inzerát bol úspešne odstránený
Došlo k chybe