Podvozok s kabínouMAN
26.414 FNL-T (6-CILINDERHEADS) 6x4 CHASSIS (EUR...
Podvozok s kabínou
MAN
26.414 FNL-T (6-CILINDERHEADS) 6x4 CHASSIS (EUR...
Počiatočná cena bez DPH
13 200 €
Rok výroby
1999
Stav
Použitý
Umiestnenie
Meerkerk 

Zobraziť obrázky
Zobraziť mapu
Údaje o stroji
Cena a lokalita
Počiatočná cena bez DPH
13 200 €
- Umiestnenie:
- Meerkerk, Holandsko
Volať
Technické detaily
- Najazdené kilometre:
- 934 000 km
- Výkon:
- 301 kW (409,25 k)
- Prvá registrácia:
- 06/1999
- Typ paliva:
- nafta
- Farba:
- biely
- Konfigurácia náprav:
- 6x4
- Veľkosť pneumatiky:
- 315/75R22,5
- Palivo:
- nafta
- Rázvor náprav:
- 4 800 mm
- Kabína vodiča:
- spacia kabína
- Typ prevodu:
- mechanický
- Emisná trieda:
- euro2
- Zavesenie:
- oceľ-vzduch
- Výbava:
- ABS, nezávislé kúrenie, uzávierka diferenciálu
Podrobnosti ponuky
- ID záznamu:
- A17460043
- Referenčné č.:
- SN 56700120
- Naposledy aktualizované:
- dňa 01.03.2025
Popis
= Ďalšie možnosti a príslušenstvo =
- 2 lôžka
- 600 litrová nádrž na naftu
- Vyhrievané vonkajšie zrkadlá
- Centrálne mazanie
- Komfortné sedadlá vodiča
- Diferenciálna uzávierka
- Elektricky nastaviteľné vonkajšie zrkadlá
- Diaľkové svetlá
- Obmedzovač rýchlosti
- Nábojová redukcia
- Rádio/CD prehrávač
- Výstražné majáky
- Spacia kabína
- Vyhrievané sedadlo
- Slnečná clona
- Nezávislé kúrenie
- Prevodovka ZF16, manuál
= Poznámky =
HEAVY DUTY M.A.N. 26.414 (F2000) 6x4 SLEEPERCAB CHASSIS, EURO 2, REDUKČNÁ NÁPRAVA & ZF16 MANUÁLNA PREVODOVKA! !
410 HP, EURO 2, 6 VALCOVÝ MOTOR (6 VALCOVÝCH HLÁV)!!
ZF16-RYCHLOSTNÁ MANUÁLNA PREVODOVKA!!
OCEĽOVÉ/AIR ODPRUŽENIE!!
REDUKČNÉ NÁPRAVY!!
SLNEČNÁ CLONA!!
ATĎ.!!
DĹŽKA PODVOZKA ZA KABÍNOU cca: 6,37 m!! (PERFEKTNÉ PRE NADSTAVBU 6,50 - 8 METROV)!!
VÝBORNÝ JAZDNÝ STAV, IHNED PRIPRAVENÉ NA PRÁCU!!
VIAC M.A.N. 4x2 / 6x4 / 8x4 (STAVEBNÉ) NÁKLADNÉ VOZY NA SKLADE NA PREDAJ!! (>75 ÁUT/PRÍVESOV NA SKLADE)!!
SKONTROLUJTE NAŠU WEBSTRÁNKU PRE AKTUÁLNY STAV SKLADU!!
PREPRAVA, ZLOŽENIE, TRANSPORT ALEBO NAKLÁDKA? PRE NÁS NIE JE PROBLÉM, SME "ONE STOP SHOP" SPOLOČNOSŤ!!
MÔŽETE TIEŽ POZRIEŤ NAŠE FIREMNÉ VIDEO NA YOUTUBE PRE PRVÝ DOJEM!! ( )
ENGEL TRUCKS; "VÁŠ GLOBÁLNY OBCHODNÝ PARTNER"
= Ďalšie informácie =
Technické informácie:
Počet valcov: 6
Objem motora: 11 967 cc
Pohon:
Palivová nádrž: 600 litrov
Prevodovka:
Prevodovka: ZF16 MANUÁLNA PREVODOVKA, 16 stupňov, ručné radenie
Konfigurácia náprav:
Gsdpfx Aouy I Insguekc
Predná náprava: Rozmer pneumatík: 315/75R22,5; Max. zaťaženie nápravy: 7 500 kg; Riadená; Profil pneumatík vľavo: 60 %; Profil pneumatík vpravo: 60 %; Brzdy: kotúčové; Odpruženie: listové
Zadná náprava 1: Rozmer pneumatík: 315/80R22,5; Dvojmontáž; Diferenciálna uzávierka; Max. zaťaženie nápravy: 13 000 kg; Profil pneumatík vľavo vnútri: 40 %; vľavo vonku: 40 %; vpravo vnútri: 40 %; vpravo vonku: 40 %; Redukcia: vonkajšie planetové nápravy; Brzdy: bubnové; Odpruženie: vzduchové
Zadná náprava 2: Rozmer pneumatík: 385/65R22,5; Max. zaťaženie nápravy: 7 500 kg; Profil pneumatík vľavo: 20 %; vpravo: 20 %; Redukcia: vonkajšie planetové nápravy; Brzdy: bubnové; Odpruženie: vzduchové
Hmotnosti:
Prevádzková hmotnosť: 9 230 kg
Užitočné zaťaženie: 17 770 kg
Celková hmotnosť: 27 000 kg
Funkčné:
Značka nadstavby: ZF
Výška ložnej plochy: 106 cm
Stav:
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: dobrý
Ďalšie informácie:
Pre viac informácií kontaktujte Sales Department alebo Erika Engela.
Inzercia bola automaticky preložená a vyskytli sa nejaké chyby prekladu.
- 2 lôžka
- 600 litrová nádrž na naftu
- Vyhrievané vonkajšie zrkadlá
- Centrálne mazanie
- Komfortné sedadlá vodiča
- Diferenciálna uzávierka
- Elektricky nastaviteľné vonkajšie zrkadlá
- Diaľkové svetlá
- Obmedzovač rýchlosti
- Nábojová redukcia
- Rádio/CD prehrávač
- Výstražné majáky
- Spacia kabína
- Vyhrievané sedadlo
- Slnečná clona
- Nezávislé kúrenie
- Prevodovka ZF16, manuál
= Poznámky =
HEAVY DUTY M.A.N. 26.414 (F2000) 6x4 SLEEPERCAB CHASSIS, EURO 2, REDUKČNÁ NÁPRAVA & ZF16 MANUÁLNA PREVODOVKA! !
410 HP, EURO 2, 6 VALCOVÝ MOTOR (6 VALCOVÝCH HLÁV)!!
ZF16-RYCHLOSTNÁ MANUÁLNA PREVODOVKA!!
OCEĽOVÉ/AIR ODPRUŽENIE!!
REDUKČNÉ NÁPRAVY!!
SLNEČNÁ CLONA!!
ATĎ.!!
DĹŽKA PODVOZKA ZA KABÍNOU cca: 6,37 m!! (PERFEKTNÉ PRE NADSTAVBU 6,50 - 8 METROV)!!
VÝBORNÝ JAZDNÝ STAV, IHNED PRIPRAVENÉ NA PRÁCU!!
VIAC M.A.N. 4x2 / 6x4 / 8x4 (STAVEBNÉ) NÁKLADNÉ VOZY NA SKLADE NA PREDAJ!! (>75 ÁUT/PRÍVESOV NA SKLADE)!!
SKONTROLUJTE NAŠU WEBSTRÁNKU PRE AKTUÁLNY STAV SKLADU!!
PREPRAVA, ZLOŽENIE, TRANSPORT ALEBO NAKLÁDKA? PRE NÁS NIE JE PROBLÉM, SME "ONE STOP SHOP" SPOLOČNOSŤ!!
MÔŽETE TIEŽ POZRIEŤ NAŠE FIREMNÉ VIDEO NA YOUTUBE PRE PRVÝ DOJEM!! ( )
ENGEL TRUCKS; "VÁŠ GLOBÁLNY OBCHODNÝ PARTNER"
= Ďalšie informácie =
Technické informácie:
Počet valcov: 6
Objem motora: 11 967 cc
Pohon:
Palivová nádrž: 600 litrov
Prevodovka:
Prevodovka: ZF16 MANUÁLNA PREVODOVKA, 16 stupňov, ručné radenie
Konfigurácia náprav:
Gsdpfx Aouy I Insguekc
Predná náprava: Rozmer pneumatík: 315/75R22,5; Max. zaťaženie nápravy: 7 500 kg; Riadená; Profil pneumatík vľavo: 60 %; Profil pneumatík vpravo: 60 %; Brzdy: kotúčové; Odpruženie: listové
Zadná náprava 1: Rozmer pneumatík: 315/80R22,5; Dvojmontáž; Diferenciálna uzávierka; Max. zaťaženie nápravy: 13 000 kg; Profil pneumatík vľavo vnútri: 40 %; vľavo vonku: 40 %; vpravo vnútri: 40 %; vpravo vonku: 40 %; Redukcia: vonkajšie planetové nápravy; Brzdy: bubnové; Odpruženie: vzduchové
Zadná náprava 2: Rozmer pneumatík: 385/65R22,5; Max. zaťaženie nápravy: 7 500 kg; Profil pneumatík vľavo: 20 %; vpravo: 20 %; Redukcia: vonkajšie planetové nápravy; Brzdy: bubnové; Odpruženie: vzduchové
Hmotnosti:
Prevádzková hmotnosť: 9 230 kg
Užitočné zaťaženie: 17 770 kg
Celková hmotnosť: 27 000 kg
Funkčné:
Značka nadstavby: ZF
Výška ložnej plochy: 106 cm
Stav:
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: dobrý
Ďalšie informácie:
Pre viac informácií kontaktujte Sales Department alebo Erika Engela.
Inzercia bola automaticky preložená a vyskytli sa nejaké chyby prekladu.
Poskytovateľ
Poznámka: Zaregistrujte sa zadarmo alebo sa prihláste, aby ste získali všetky informácie.
Registrované od: 2013
Odoslať žiadosť
Telefón & Fax
+31 183 2... inzercie
Váš inzerát bol úspešne odstránený
Došlo k chybe