Unimog bager čelný nakladačMercedes-Benz
Unimog U424/U1000
Unimog bager čelný nakladač
Mercedes-Benz
Unimog U424/U1000
pevná cena Bez nahlásenia DPH
28 500 €
Rok výroby
1979
Stav
Použitý
Umiestnenie
Heidenheim an der Brenz 

Zobraziť obrázky
Zobraziť mapu
Údaje o stroji
- Popis stroja:
- Unimog bager čelný nakladač
- Výrobca:
- Mercedes-Benz
- Model:
- Unimog U424/U1000
- Rok výroby:
- 1979
- Stav:
- dobrý (použitý)
- funkčnosť:
- plne funkčný
Cena a lokalita
pevná cena Bez nahlásenia DPH
28 500 €
- Umiestnenie:
- Alfredshöhe 17, 89522 Heidenheim, DE
Volať
Technické detaily
- Najazdené kilometre:
- 13 790 km
- Výkon:
- 90 kW (122,37 k)
- Celková hmotnosť:
- 6 950 kg
- Typ paliva:
- nafta
- Konfigurácia náprav:
- 2 nápravy
- Kombinovaná spotreba paliva:
- 10 l/100 km
Podrobnosti ponuky
- ID záznamu:
- A20060660
- Naposledy aktualizované:
- dňa 24.09.2025
Popis
1600 prevádzkových hodín / celkový počet najazdených kilometrov 13 800 km! Spotreba približne 10 l / 100 km nafty.
Čelný nakladač výrobcu Schmidt FL4 s rýchloupínačom – lyžica a paletové vidly.
Takmer celý svoj „Unimog-život“ stál v hale. Nikdy nejazdený v zime. Žiadna korózia na podvozku.
Motor OM 352, 6-valec, 5638 cm³, 95 k, úsporný, spotreba cca 10 litrov, tichý chod a „originálny hlboký zvuk“.
"Unikát." Spoľahlivo ma sprevádzal pri všetkých stavebných prácach bez akýchkoľvek technických porúch, „teraz je to dokončené“. Na predaj ako zberateľský kus alebo na „používanie“. Priložený je dielenský manuál. Unimog som kúpil od prvého majiteľa a teda som len druhý majiteľ už 14 rokov. Prvá registrácia v novembri 1979. Najazdil som na ňom iba cca 2000 km.
Synchrónne krúžky prevodovky je potrebné vymeniť.
Najväčšia prípustná celková hmotnosť (zGG) = 6,95 t (možno riadiť so „starým vodičským preukazom skupiny 3“).
Dsdpfx Agjxfhtysnsku
Evidencia je úplne oslobodená od dane! „Samospojazdný pracovný stroj – rýpadlo.“ Ročné náklady len cca 250 € poistka + STK, bez emisnej kontroly.
Je prihlásený a pravidelne využívaný / V prevádzke s platnou STK, všetko funkčné!
Keďže hlavne mäkké a gumové diely po 43 rokoch starnú a tvrdnú, boli vymenené:
Hlavný valec spojky, prehadzovač skupín malá/veľká, 4/2-cestný ventil, tesnenie hlavy valcov... Spojkové puzdro je „úplne suché".
Inzercia bola automaticky preložená a vyskytli sa nejaké chyby prekladu.
Čelný nakladač výrobcu Schmidt FL4 s rýchloupínačom – lyžica a paletové vidly.
Takmer celý svoj „Unimog-život“ stál v hale. Nikdy nejazdený v zime. Žiadna korózia na podvozku.
Motor OM 352, 6-valec, 5638 cm³, 95 k, úsporný, spotreba cca 10 litrov, tichý chod a „originálny hlboký zvuk“.
"Unikát." Spoľahlivo ma sprevádzal pri všetkých stavebných prácach bez akýchkoľvek technických porúch, „teraz je to dokončené“. Na predaj ako zberateľský kus alebo na „používanie“. Priložený je dielenský manuál. Unimog som kúpil od prvého majiteľa a teda som len druhý majiteľ už 14 rokov. Prvá registrácia v novembri 1979. Najazdil som na ňom iba cca 2000 km.
Synchrónne krúžky prevodovky je potrebné vymeniť.
Najväčšia prípustná celková hmotnosť (zGG) = 6,95 t (možno riadiť so „starým vodičským preukazom skupiny 3“).
Dsdpfx Agjxfhtysnsku
Evidencia je úplne oslobodená od dane! „Samospojazdný pracovný stroj – rýpadlo.“ Ročné náklady len cca 250 € poistka + STK, bez emisnej kontroly.
Je prihlásený a pravidelne využívaný / V prevádzke s platnou STK, všetko funkčné!
Keďže hlavne mäkké a gumové diely po 43 rokoch starnú a tvrdnú, boli vymenené:
Hlavný valec spojky, prehadzovač skupín malá/veľká, 4/2-cestný ventil, tesnenie hlavy valcov... Spojkové puzdro je „úplne suché".
Inzercia bola automaticky preložená a vyskytli sa nejaké chyby prekladu.
Poskytovateľ
Poznámka: Zaregistrujte sa zadarmo alebo sa prihláste, aby ste získali všetky informácie.
Registrované od: 2016
Odoslať žiadosť
Telefón & Fax
+49 7321 ... inzercie
Tieto inzeráty by vás mohli tiež zaujímať.
malý inzerát

1 131 km
Nakladacia plošina
Mercedes-BenzUNIMOG 424/U1000 - HIAB 550 - 4x4 - 6 cilinder ...
Mercedes-BenzUNIMOG 424/U1000 - HIAB 550 - 4x4 - 6 cilinder ...
Váš inzerát bol úspešne odstránený
Došlo k chybe