Nízkopodlažný návesFAYMONVILLE
MAX Trailer MAX510 Tiefbett 2x10 t
Nízkopodlažný náves
FAYMONVILLE
MAX Trailer MAX510 Tiefbett 2x10 t
Stav
Nový
Umiestnenie
Essen 

Zobraziť obrázky
Zobraziť mapu
Údaje o stroji
Cena a lokalita
- Umiestnenie predajcu:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Nemecko
Volať
Predaj strojov

Našli ste nový stroj? Teraz premeňte staré na peniaze.
Dosiahnite najlepšiu cenu cez Machineseeker.
Viac o predaji strojov
Viac o predaji strojov
Technické detaily
- Celková hmotnosť:
- 43 000 kg
- Maximálna hmotnosť nákladu:
- 30 190 kg
- Konfigurácia náprav:
- 2 nápravy
- Výbava:
- ABS
Podrobnosti ponuky
- ID záznamu:
- A19937595
- Referenčné č.:
- 36903
- Naposledy aktualizované:
- dňa 09.09.2025
Popis
Celú našu ponuku vozidiel, ktoré sú ihneď alebo v krátkej dobe k dispozícii, nájdete na našej webovej stránke.
Vybrané vybavenie, kompletný zoznam vybavenia na vyžiadanie.
Nákladová plocha:
* Nízky náves s vonkajšími nosníkmi v výsuvnom prevedení SUPER LOW Design, dĺžka cca 6 850 mm
* Nízky náves s pevným tvrdodreveným dnom hrúbky cca 40 mm a mechanickým uzamykaním
* Prívodné vedenia uložené chránené vo výsuvných nosníkoch, automaticky sa prispôsobujú dĺžke nízkeho návesu
* 5 párov výklopných upevňovacích ôk (LC 10 000 daN)
* 6 párov závitových blokov na vnútorných nosníkoch na montáž skrutkovacích RUD krúžkov
Labutí krk:
* Labutí krk v SNT dizajne pre optimalizáciu dĺžky nákladovej plochy, dĺžka cca 3 750 mm
* Hydraulicky výškovo nastaviteľný a odnímateľný labutí krk
* Technické zaťaženie na sedlo: 23 000 kg
* Pre ťahače: 4 x 2, 6 x 2
Zadný podvozok:
* Zadný podvozok v krátkom prevedení s uzavretým vonkajším rámom a krytom z ryhovaného plechu
* Podvozok s rýpadlovou jamou, ktorá je v zadnej polovici uzavretá na uloženie vzduchových nádrží
* 2 páry výklopných upevňovacích ôk na vonkajšej strane (LC 5 000 daN)
* 1 pár výklopných upevňovacích ôk na vonkajšej strane (LC 10 000 daN)
* 1 pár ležiacich upevňovacích ôk vpredu a vzadu na podvozku (LC 10 000 daN)
Nápravy:
* BPW nápravy, hydro-mechanicky nútene riadené
* Technické zaťaženie na nápravu: 12 000 kg
* Vzduchové odpruženie so zdvíhacím a spúšťacím ventilom
Obutie:
* Pneumatiky 245/70 R 17.5 3PMSF
* Značka podľa nášho výberu
* Index nosnosti (146/146F)
* TPMS systém kontroly tlaku v pneumatikách podľa ECE R 141
* Prenos údajov do ťažného vozidla prostredníctvom štandardizovaného EBS rozhrania podľa ISO 11992
* Pre správne zobrazenie musí byť ťahač schopný tieto údaje prenášať a zobrazovať
Brzdový systém:
* Brzdová sústava podľa predpisov EÚ s EBS-E (2S2M)
Elektrická inštalácia:
* Elektroinštalácia podľa predpisov EÚ, osvetlenie 24 Volt ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
* Všetky LED bočné obrysové svetlá blikajú so smerovkami
* ASPÖCK-UNIBOX na pripojovacej lište vpredu so zásuvkami 24N, 24S a 15 pólov. Pripojenie podľa ISO: 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15 pólov ISO-12098
Oceľová konštrukcia:
* Oceľová konštrukcia z vysokopevnostných jemnozrnných ocelí
* Kvalita ocele: S355J2+N/S355MC (medza klzu 355 MPa) S690QL/S700MC (medza klzu 690 MPa)
Lakovanie:
* Celá oceľová konštrukcia je po zváraní automaticky otryskávaná tryskacím zariadením
* Druhé tryskanie korundom pre optimálnu priľnavosť náterového systému
* HRM metalizácia celého podvozku ZINACOR 850 (85% zinok / 15% hliník) pre najlepšiu ochranu proti korózii
* Koncový lak s 2 vrstvami 2K vrchného laku, jednofarebný v RAL 3002 karmínovo červená podľa systému RAL 841GL
* Disky kolies v striebornej farbe
* Zadná časť metalizovaná a lakovaná v RAL 9010 (čistá biela)
* Metalický lak nie je možný
* Lakovací systém testovaný v soľnej sprche podľa ISO 9227-NSS
* Dutiny ošetrené špeciálnym voskom
Vrátane nasledovnej doplnkovej výbavy:
* 2” kráľovský čap
Dwodpfsxarl Nex Agnsc
* Pozinkovaná oceľová čelná stena, výška cca 400 mm
* Nútené riadenie ovládané spredu i zozadu káblovým diaľkovým ovládaním s tlačidlami vrátane kontroly sledovania dráhy náprav (bez inštalácie v ťahači)
* Hydraulické prípojky medzi labutím krkom a nízkym návesom s multikonektorom namiesto skrutkových spojení
* Elektrohydraulická jednotka
* Príprava na uchytenie skrutkovacích kontajnerových pozicionérov pre 1x 20' alebo 1x 40' kontajner
Inzercia bola automaticky preložená a vyskytli sa nejaké chyby prekladu.
Vybrané vybavenie, kompletný zoznam vybavenia na vyžiadanie.
Nákladová plocha:
* Nízky náves s vonkajšími nosníkmi v výsuvnom prevedení SUPER LOW Design, dĺžka cca 6 850 mm
* Nízky náves s pevným tvrdodreveným dnom hrúbky cca 40 mm a mechanickým uzamykaním
* Prívodné vedenia uložené chránené vo výsuvných nosníkoch, automaticky sa prispôsobujú dĺžke nízkeho návesu
* 5 párov výklopných upevňovacích ôk (LC 10 000 daN)
* 6 párov závitových blokov na vnútorných nosníkoch na montáž skrutkovacích RUD krúžkov
Labutí krk:
* Labutí krk v SNT dizajne pre optimalizáciu dĺžky nákladovej plochy, dĺžka cca 3 750 mm
* Hydraulicky výškovo nastaviteľný a odnímateľný labutí krk
* Technické zaťaženie na sedlo: 23 000 kg
* Pre ťahače: 4 x 2, 6 x 2
Zadný podvozok:
* Zadný podvozok v krátkom prevedení s uzavretým vonkajším rámom a krytom z ryhovaného plechu
* Podvozok s rýpadlovou jamou, ktorá je v zadnej polovici uzavretá na uloženie vzduchových nádrží
* 2 páry výklopných upevňovacích ôk na vonkajšej strane (LC 5 000 daN)
* 1 pár výklopných upevňovacích ôk na vonkajšej strane (LC 10 000 daN)
* 1 pár ležiacich upevňovacích ôk vpredu a vzadu na podvozku (LC 10 000 daN)
Nápravy:
* BPW nápravy, hydro-mechanicky nútene riadené
* Technické zaťaženie na nápravu: 12 000 kg
* Vzduchové odpruženie so zdvíhacím a spúšťacím ventilom
Obutie:
* Pneumatiky 245/70 R 17.5 3PMSF
* Značka podľa nášho výberu
* Index nosnosti (146/146F)
* TPMS systém kontroly tlaku v pneumatikách podľa ECE R 141
* Prenos údajov do ťažného vozidla prostredníctvom štandardizovaného EBS rozhrania podľa ISO 11992
* Pre správne zobrazenie musí byť ťahač schopný tieto údaje prenášať a zobrazovať
Brzdový systém:
* Brzdová sústava podľa predpisov EÚ s EBS-E (2S2M)
Elektrická inštalácia:
* Elektroinštalácia podľa predpisov EÚ, osvetlenie 24 Volt ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
* Všetky LED bočné obrysové svetlá blikajú so smerovkami
* ASPÖCK-UNIBOX na pripojovacej lište vpredu so zásuvkami 24N, 24S a 15 pólov. Pripojenie podľa ISO: 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15 pólov ISO-12098
Oceľová konštrukcia:
* Oceľová konštrukcia z vysokopevnostných jemnozrnných ocelí
* Kvalita ocele: S355J2+N/S355MC (medza klzu 355 MPa) S690QL/S700MC (medza klzu 690 MPa)
Lakovanie:
* Celá oceľová konštrukcia je po zváraní automaticky otryskávaná tryskacím zariadením
* Druhé tryskanie korundom pre optimálnu priľnavosť náterového systému
* HRM metalizácia celého podvozku ZINACOR 850 (85% zinok / 15% hliník) pre najlepšiu ochranu proti korózii
* Koncový lak s 2 vrstvami 2K vrchného laku, jednofarebný v RAL 3002 karmínovo červená podľa systému RAL 841GL
* Disky kolies v striebornej farbe
* Zadná časť metalizovaná a lakovaná v RAL 9010 (čistá biela)
* Metalický lak nie je možný
* Lakovací systém testovaný v soľnej sprche podľa ISO 9227-NSS
* Dutiny ošetrené špeciálnym voskom
Vrátane nasledovnej doplnkovej výbavy:
* 2” kráľovský čap
Dwodpfsxarl Nex Agnsc
* Pozinkovaná oceľová čelná stena, výška cca 400 mm
* Nútené riadenie ovládané spredu i zozadu káblovým diaľkovým ovládaním s tlačidlami vrátane kontroly sledovania dráhy náprav (bez inštalácie v ťahači)
* Hydraulické prípojky medzi labutím krkom a nízkym návesom s multikonektorom namiesto skrutkových spojení
* Elektrohydraulická jednotka
* Príprava na uchytenie skrutkovacích kontajnerových pozicionérov pre 1x 20' alebo 1x 40' kontajner
Inzercia bola automaticky preložená a vyskytli sa nejaké chyby prekladu.
Poskytovateľ
Poznámka: Zaregistrujte sa zadarmo alebo sa prihláste, aby ste získali všetky informácie.
Registrované od: 2003
Odoslať žiadosť
Telefón & Fax
+49 201 8... inzercie
Tieto inzeráty by vás mohli tiež zaujímať.
malý inzerát

961 km
Nízkopodlažný náves
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX510 Tiefbett 2x10 t
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX510 Tiefbett 2x10 t
malý inzerát

961 km
Nízkopodlažný náves
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX510 Tiefbett 2x10 t (Forst)
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX510 Tiefbett 2x10 t (Forst)
Váš inzerát bol úspešne odstránený
Došlo k chybe