Vyklápacia dodávka
IFA H3A 4x2
Vyklápacia dodávka
IFA H3A 4x2
pevná cena Bez nahlásenia DPH
9 000 €
Rok výroby
1955
Stav
Použitý
Umiestnenie
Bovenden 

Zobraziť obrázky
Zobraziť mapu
Údaje o stroji
Cena a lokalita
pevná cena Bez nahlásenia DPH
9 000 €
- Umiestnenie predajcu:
- Alte Bundesstraße 48, 37120 Bovenden, Nemecko

Volať
Technické detaily
- Najazdené kilometre:
- 1 000 km
- Výkon:
- 59 kW (80,22 k)
- Typ paliva:
- nafta
- Typ prevodu:
- mechanický
- Konfigurácia náprav:
- 4x2
- Rázvor náprav:
- 3 250 mm
- Celková hmotnosť:
- 7 080 kg
- Pohotovostná hmotnosť:
- 3 580 kg
- Maximálna hmotnosť nákladu:
- 3 500 kg
- Prvá registrácia:
- 01/1955
- Dĺžka ložného priestoru:
- 3 400 mm
- Šírka ložného priestoru:
- 2 150 mm
- Výška ložného priestoru:
- 550 mm
- Farba:
- zelený
- Kabína vodiča:
- denná kabína
- Zavesenie:
- oceľ
- Veľkosť pneumatiky:
- 8.25-20
- Počet sedadiel:
- 2
- Výbava:
- kabína, prípojné zariadenie
Podrobnosti ponuky
- ID záznamu:
- A18028331
- Referenčné č.:
- 1955
- Naposledy aktualizované:
- dňa 24.06.2025
Popis
Vehicle location: Bovenden, registration type: in-house, manual transmission (5-speed), leaf spring suspension, tow hitch with pneumatic, lighting, and hydraulic connections. Wheelbase: 3,250 mm. Body: classic truck – 3-way tipper body. Swirl chamber diesel engine, type EM4-20, 4-cylinder (inline), 6,024 cm³, water-cooled, unsynchronized 5-speed gearbox, maximum speed: 60 km/h. The successor model to the H3 was the H3A truck. The H3A was first introduced to the public at the Leipzig Spring Fair in 1949 and was produced at the Zwickau VEB Kraftfahrzeugwerk HORCH from mid-1950 to 1956, initially as a flatbed truck. The H3A was a completely new development, designed as a conventional long nose truck with a diesel engine. The diesel engine itself is based on a VOMAG development. At the Leipzig Spring Fair, the H3A appeared as a tractor unit with a fuel tanker trailer; further variants included 3-way tipper, livestock transporter, road tractor, tanker, as well as special bodies for postal services and the Red Cross, and also as furniture vans. Based on the H3A chassis, around 180 H3B front-entrance buses were built at the LOWA plant in Bautzen. The main area of use was in the civilian sector, but the H3A was also deployed by the people’s police and later the NVA (National People’s Army). Ex Dörr forwarding company. Subject to error! ACCESSORY INFORMATION WITHOUT WARRANTY, changes, prior sale, and errors excepted.
Predovhg Hnjpfx Ah Tec
Inzercia bola automaticky preložená a vyskytli sa nejaké chyby prekladu.
Predovhg Hnjpfx Ah Tec
Inzercia bola automaticky preložená a vyskytli sa nejaké chyby prekladu.
Poskytovateľ
Poznámka: Zaregistrujte sa zadarmo alebo sa prihláste, aby ste získali všetky informácie.
Registrované od: 2002
Odoslať žiadosť
Telefón & Fax
+49 551 8... inzercie
Váš inzerát bol úspešne odstránený
Došlo k chybe












