Nízky nakladačFliegl
SDS 510 mit Tiefbett
Nízky nakladač
Fliegl
SDS 510 mit Tiefbett
pevná cena bez DPH
135 000 €
Stav
Nový
Umiestnenie
Triptis 

Zobraziť obrázky
Zobraziť mapu
Údaje o stroji
- Popis stroja:
- Nízky nakladač
- Výrobca:
- Fliegl
- Model:
- SDS 510 mit Tiefbett
- Sériové číslo:
- 5c7120ea17bcf92d3b69899da
- Stav:
- nový
Cena a lokalita
pevná cena bez DPH
135 000 €
- Umiestnenie predajcu:
- Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Nemecko
Volať
Technické detaily
- Celková hmotnosť:
- 50 kg
- Pohotovostná hmotnosť:
- 14 kg
- Maximálna hmotnosť nákladu:
- 35 kg
- Konfigurácia náprav:
- 3 nápravy
- Veľkosť pneumatiky:
- 235 / 75 r 17,5
Podrobnosti ponuky
- ID záznamu:
- A8265509
- Referenčné č.:
- 20437605
- Naposledy aktualizované:
- dňa 22.10.2024
Popis
Ďalšie informácie
Podvozok nízkozdvižného návesu
Oceľová zváraná konštrukcia, sedlová doska s vymeniteľným 2" kráľovským čapom
24 t, 2-rýchlostná podpera, jednostranné ovládanie, s rovným spodkom, bez vyrovnávania tlaku
Sklopné zadné podpery
2x kliny na kolesá s držiakom
Bočný ochranný kryt z hliníka
Štvrtinové blatníky pred a za nápravovou jednotkou
S protišmykovými zásterkami za každou nápravou
1x odkladacia schránka, šírka=2 350 mm x dĺžka=730 mm x výška=640 mm, vpredu priečne na podlahe labutej šije priskrutkovaná, s 2 odkladacími poličkami
Výsuvné rozšírenia na 3 000 mm (nie v oblasti zadného skosenia) (šírka prepravovaných strojov alebo vozidiel nesmie presiahnuť vonkajšiu šírku rámu 2 550 mm)
Úložný priestor na drevené podvaly na labutej šiji, vpredu priečne
Drevené podvaly 70 mm na rozšírenie na 3 000 mm
Žľab na rameno rýpadla začínajúci nad zadnými nápravami až po koniec, cca. 500 mm široký a cca. 230 mm hlboký
Zväzovacie oká nízkozdvižného návesu
3 páry zväzovacích ôk, každé na 10 t vpredu na labutej šiji, 8 párov ôk na 10 t v prístave, 3 páry upínacích lišt v oblasti jazdných dráh v prístave, 3 páry ôk na 10 t v oblasti náprav/zadnej časti
Nápravy + odpruženie
SAF bubnové nápravy
Laserové zameranie náprav/podvozku – znižuje opotrebovanie pneumatík a spotrebu paliva
Hydraulické nútené riadenie cez sedlový vodiac na všetky 3 nápravy,
Riadenie s rádiovým diaľkovým ovládaním + automatické centrovanie (do max. 20 km/h) Poznámka! V ťahači je potrebná 2-pólová NATO zásuvka s min. 2 x 35mm² pre napájanie riadenia. Napájanie čerpadiel je cez NATO kábel k ťahaču, bez inštalácie v LKW (Riadenie musí byť použité raz týždenne).
Vzduchové odpruženie
Kolesá a pneumatiky
235 / 75 R 17,5 podľa výberu výrobcu
Oceľové disky v dvojmontáži, továrenská strieborná
Brzdová sústava
2-okruhová tlaková vzduchová brzdová sústava s farebným vedením pre jednoduchší servis.
Pružinová parkovacia brzda
Djdpfx Agei Ri Hgjnsku
EBS, elektronický brzdový systém so zásuvkou EBS vpredu, bez prepojovacieho kábla
Pozor: Prípojné vozidlo môže ťahať len ťahač, ktorý zaručí účinnosť ABS!
2 zámenné spojovacie hlavy vpredu, bez prepojovacieho vedenia
So zdvíhacím a spúšťacím ventilom, funkcia držania v spustenej polohe + auto-reset funkcia
Detekcia zaťaženia náprav cez EBS-Canbus signál, pre zobrazenie na displeji v kabíne, LKW musí byť na to prispôsobený, žiadna certifikovaná váha
Stabilizačný systém vozidla
Trailer Infocenter, na zobrazenie údajov ako zaťaženie náprav (nie certifikovaná váha), kilometrový výkon a diagnostika/systémové hlásenia.
Elektrika
24 voltov, viackomorové svetlá, bočné žlté LED osvetlenie
2 biele pozičné svetlá vpredu LED
2 bielo/červené obrysové svetlá vzadu
2x 7-pólové zámenné zásuvky vpredu, bez prepojovacieho kábla
1x dodatočný LED pracovný reflektor vzadu, ovládaný cez spiatočku
1x LED maják s držiakom, ovládaný cez pozičné svetlo (svietidlo odnímateľné)
2 páry varovných tabúľ dvojito LED osvetlených a výsuvných na 3 000 mm
Podlaha
Labutí krk so stelou/podlahou z ryhovaného plechu
V oblasti jazdných dráh s 70 mm mäkkým dreveným podkladom, v oblasti kolies oceľová/ryhovaná podlaha, prístav vľavo a vpravo v oblasti jazdných dráh hydraulicky výškovo nastaviteľný cez prídavný pohon LKW
Zadné skosenie s 70 mm mäkkým dreveným podkladom
Dĺžka prístavu cca. 6 300 mm
Bočnice
25 mm Alu-dutý profil, 400 mm vysoký, vpredu a po bokoch na labutej šiji, zasúvacie
Nábehové rampy
Oceľové rampy 2 800 mm dlhé, 750 mm široké, bočne ve
Inzercia bola automaticky preložená a vyskytli sa nejaké chyby prekladu.
Podvozok nízkozdvižného návesu
Oceľová zváraná konštrukcia, sedlová doska s vymeniteľným 2" kráľovským čapom
24 t, 2-rýchlostná podpera, jednostranné ovládanie, s rovným spodkom, bez vyrovnávania tlaku
Sklopné zadné podpery
2x kliny na kolesá s držiakom
Bočný ochranný kryt z hliníka
Štvrtinové blatníky pred a za nápravovou jednotkou
S protišmykovými zásterkami za každou nápravou
1x odkladacia schránka, šírka=2 350 mm x dĺžka=730 mm x výška=640 mm, vpredu priečne na podlahe labutej šije priskrutkovaná, s 2 odkladacími poličkami
Výsuvné rozšírenia na 3 000 mm (nie v oblasti zadného skosenia) (šírka prepravovaných strojov alebo vozidiel nesmie presiahnuť vonkajšiu šírku rámu 2 550 mm)
Úložný priestor na drevené podvaly na labutej šiji, vpredu priečne
Drevené podvaly 70 mm na rozšírenie na 3 000 mm
Žľab na rameno rýpadla začínajúci nad zadnými nápravami až po koniec, cca. 500 mm široký a cca. 230 mm hlboký
Zväzovacie oká nízkozdvižného návesu
3 páry zväzovacích ôk, každé na 10 t vpredu na labutej šiji, 8 párov ôk na 10 t v prístave, 3 páry upínacích lišt v oblasti jazdných dráh v prístave, 3 páry ôk na 10 t v oblasti náprav/zadnej časti
Nápravy + odpruženie
SAF bubnové nápravy
Laserové zameranie náprav/podvozku – znižuje opotrebovanie pneumatík a spotrebu paliva
Hydraulické nútené riadenie cez sedlový vodiac na všetky 3 nápravy,
Riadenie s rádiovým diaľkovým ovládaním + automatické centrovanie (do max. 20 km/h) Poznámka! V ťahači je potrebná 2-pólová NATO zásuvka s min. 2 x 35mm² pre napájanie riadenia. Napájanie čerpadiel je cez NATO kábel k ťahaču, bez inštalácie v LKW (Riadenie musí byť použité raz týždenne).
Vzduchové odpruženie
Kolesá a pneumatiky
235 / 75 R 17,5 podľa výberu výrobcu
Oceľové disky v dvojmontáži, továrenská strieborná
Brzdová sústava
2-okruhová tlaková vzduchová brzdová sústava s farebným vedením pre jednoduchší servis.
Pružinová parkovacia brzda
Djdpfx Agei Ri Hgjnsku
EBS, elektronický brzdový systém so zásuvkou EBS vpredu, bez prepojovacieho kábla
Pozor: Prípojné vozidlo môže ťahať len ťahač, ktorý zaručí účinnosť ABS!
2 zámenné spojovacie hlavy vpredu, bez prepojovacieho vedenia
So zdvíhacím a spúšťacím ventilom, funkcia držania v spustenej polohe + auto-reset funkcia
Detekcia zaťaženia náprav cez EBS-Canbus signál, pre zobrazenie na displeji v kabíne, LKW musí byť na to prispôsobený, žiadna certifikovaná váha
Stabilizačný systém vozidla
Trailer Infocenter, na zobrazenie údajov ako zaťaženie náprav (nie certifikovaná váha), kilometrový výkon a diagnostika/systémové hlásenia.
Elektrika
24 voltov, viackomorové svetlá, bočné žlté LED osvetlenie
2 biele pozičné svetlá vpredu LED
2 bielo/červené obrysové svetlá vzadu
2x 7-pólové zámenné zásuvky vpredu, bez prepojovacieho kábla
1x dodatočný LED pracovný reflektor vzadu, ovládaný cez spiatočku
1x LED maják s držiakom, ovládaný cez pozičné svetlo (svietidlo odnímateľné)
2 páry varovných tabúľ dvojito LED osvetlených a výsuvných na 3 000 mm
Podlaha
Labutí krk so stelou/podlahou z ryhovaného plechu
V oblasti jazdných dráh s 70 mm mäkkým dreveným podkladom, v oblasti kolies oceľová/ryhovaná podlaha, prístav vľavo a vpravo v oblasti jazdných dráh hydraulicky výškovo nastaviteľný cez prídavný pohon LKW
Zadné skosenie s 70 mm mäkkým dreveným podkladom
Dĺžka prístavu cca. 6 300 mm
Bočnice
25 mm Alu-dutý profil, 400 mm vysoký, vpredu a po bokoch na labutej šiji, zasúvacie
Nábehové rampy
Oceľové rampy 2 800 mm dlhé, 750 mm široké, bočne ve
Inzercia bola automaticky preložená a vyskytli sa nejaké chyby prekladu.
Poskytovateľ
Poznámka: Zaregistrujte sa zadarmo alebo sa prihláste, aby ste získali všetky informácie.
Registrované od: 2006
Odoslať žiadosť
Telefón & Fax
+49 36482... inzercie
Váš inzerát bol úspešne odstránený
Došlo k chybe