Nízkopodlažný návesFAYMONVILLE
MAX Trailer MAX110 Semi-Tieflader
Nízkopodlažný náves
FAYMONVILLE
MAX Trailer MAX110 Semi-Tieflader
Stav
Nový
Umiestnenie
Essen 

Zobraziť obrázky
Zobraziť mapu
Údaje o stroji
Cena a lokalita
- Umiestnenie predajcu:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Nemecko
Volať
Technické detaily
- Celková hmotnosť:
- 63 000 kg
- Maximálna hmotnosť nákladu:
- 48 305 kg
- Konfigurácia náprav:
- 3 nápravy
- Výbava:
- ABS
Podrobnosti ponuky
- ID záznamu:
- A19870160
- Referenčné č.:
- 36579
- Naposledy aktualizované:
- dňa 30.08.2025
Popis
Celý náš aktuálne dostupný vozový park (vozidlá ihneď alebo krátkodobo dostupné) nájdete na našej webovej stránke.
Výpis z výbavy. Kompletnú výbavu poskytneme na vyžiadanie.
Labutí krk:
* Labutí krk so skosenými rohmi vpredu cca 45° a so zadným skosením cca 750 mm x 10°
* 3 páry viazacích ôk (LC 5 000 daN)
* Povrch z tvrdého dreva, hrúbka cca 30 mm
Nakladacia plošina:
* Nakladacia plocha s možnosťou dvojitého vysunutia so zadným skosením cca 500 mm x 8°
* 5 párov vyklápacích viazacích ôk (LC 5 000 daN)
* 4 páry vyklápacích viazacích ôk (LC 10 000 daN)
* 1 pár ležatých viazacích ôk vpredu na nakladacej ploche (LC 10 000 daN)
* 1 medzistôl cca 250 mm
* Otvory v vonkajšom ráme plošiny na uchytenie upínacích popruhov (LC 2 000 daN)
* Povrch z tvrdého dreva, hrúbka cca 48 mm, nad nápravami povrch z slzičkového plechu
Nápravy:
* BPW nápravy, hydro-mechanicky nútene riadené
* Technická nosnosť nápravy: po 12 000 kg
* Vzduchové odpruženie s funkciou zdvíhania a spúšťania
* Náradie k nápravám
Pneumatiky:
* Pneumatiky 245/70 R 17.5 3PMSF, nosnostný index (146/146 F)
* Výrobca podľa nášho výberu.
* Systém kontroly tlaku v pneumatikách TPMS podľa ECE R 141
* Prenos údajov do ťažného vozidla cez štandardizované EBS rozhranie podľa ISO 11992
* Pre správne zobrazovanie musí ťažné vozidlo vedieť tieto údaje prenášať a zobrazovať
Podpery návesu:
* JOST podpery (mechanické) s 2-rýchlostnou prevodovkou na zdvih cca 24 t (skúšobné zaťaženie cca 50 t)
Brzdový systém:
* Brzdový systém podľa predpisov EÚ s EBS-E (4S3M) bez prepojenia s ťažným vozidlom
Oceľová konštrukcia:
* Oceľová konštrukcia z vysokopevnostných jemnozrnných ocelí
* Oceľové kvality: S355J2+N/S355MC (medza klzu 355 MPa), S690QL/S700MC (medza klzu 690 MPa)
Elektrická výbava:
* Elektrická inštalácia podľa predpisov EÚ
* Osvetlenie 24 V ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
* Všetky LED bočné pozičné svetlá blikanie spolu so smerovkami
* ASPÖCK UNIBOX na prednej pripojovacej lište s 24N, 24S & 15-pin zásuvkami podľa ISO: 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15-pin ISO-12098
Lak:
* Kompletná oceľová konštrukcia je po zváraní automaticky tryskaná tryskacím zariadením.
* Druhé tryskanie korundom pre optimálnu priľnavosť náterového systému
* HRM metalizácia celého podvozku s ZINACOR 850 (85 % zinok / 15 % hliník) pre najlepšiu ochranu proti korózii
* Konečný lak v 2 vrstvách 2K vrchným lakom, jednofarebne v RAL 3002 karmínovo červená podľa systému RAL 841GL
* Disky v striebornej farbe
* Zadná časť metalizovaná a lakovaná v RAL 9010 (čistá biela)
Dkedpew Tpruofx Agnou
* Metalický lak nie je možný
* Lakovací systém testovaný v soľnej hmlovej skúške podľa ISO 9227-NSS
* Dutiny sú utesnené špeciálnym voskom
Vrátane nasledujúcej doplnkovej výbavy:
* 2-palcový kráľovský čap
* Pozinkovaná oceľová čelná stena, výška cca 400 mm
* Na pozinkovanej prednej spojovacej lište žlto-červené vzduchové spojky
* 4 ks zarážok s držiakom na čelnej stene
* Držiak rezervného kolesa pred čelnou stenou
* Elektrohydraulická jednotka
* Riadenie náprav spredu a zozadu ovládané cez káblové diaľkové ovládanie s tlačidlami, s kontrolou stopy náprav (bez inštalácie v ťažnom vozidle)
* Na labutom krku hliníkové bočné a zadné odnímateľné bočnice, cca 2440 x 400 mm (dĺžka x výška)
* Zadné pozinkované zasúvacie stĺpiky sú odnímateľné (dĺžka nadstavby cca 2560 mm)
* Galvanizovaný náradový box integrovaný do skoseného labutieho krku
* 4 páry WADER kontajnerových vreciek v nakladacej ploche na e
Inzercia bola automaticky preložená a vyskytli sa nejaké chyby prekladu.
Výpis z výbavy. Kompletnú výbavu poskytneme na vyžiadanie.
Labutí krk:
* Labutí krk so skosenými rohmi vpredu cca 45° a so zadným skosením cca 750 mm x 10°
* 3 páry viazacích ôk (LC 5 000 daN)
* Povrch z tvrdého dreva, hrúbka cca 30 mm
Nakladacia plošina:
* Nakladacia plocha s možnosťou dvojitého vysunutia so zadným skosením cca 500 mm x 8°
* 5 párov vyklápacích viazacích ôk (LC 5 000 daN)
* 4 páry vyklápacích viazacích ôk (LC 10 000 daN)
* 1 pár ležatých viazacích ôk vpredu na nakladacej ploche (LC 10 000 daN)
* 1 medzistôl cca 250 mm
* Otvory v vonkajšom ráme plošiny na uchytenie upínacích popruhov (LC 2 000 daN)
* Povrch z tvrdého dreva, hrúbka cca 48 mm, nad nápravami povrch z slzičkového plechu
Nápravy:
* BPW nápravy, hydro-mechanicky nútene riadené
* Technická nosnosť nápravy: po 12 000 kg
* Vzduchové odpruženie s funkciou zdvíhania a spúšťania
* Náradie k nápravám
Pneumatiky:
* Pneumatiky 245/70 R 17.5 3PMSF, nosnostný index (146/146 F)
* Výrobca podľa nášho výberu.
* Systém kontroly tlaku v pneumatikách TPMS podľa ECE R 141
* Prenos údajov do ťažného vozidla cez štandardizované EBS rozhranie podľa ISO 11992
* Pre správne zobrazovanie musí ťažné vozidlo vedieť tieto údaje prenášať a zobrazovať
Podpery návesu:
* JOST podpery (mechanické) s 2-rýchlostnou prevodovkou na zdvih cca 24 t (skúšobné zaťaženie cca 50 t)
Brzdový systém:
* Brzdový systém podľa predpisov EÚ s EBS-E (4S3M) bez prepojenia s ťažným vozidlom
Oceľová konštrukcia:
* Oceľová konštrukcia z vysokopevnostných jemnozrnných ocelí
* Oceľové kvality: S355J2+N/S355MC (medza klzu 355 MPa), S690QL/S700MC (medza klzu 690 MPa)
Elektrická výbava:
* Elektrická inštalácia podľa predpisov EÚ
* Osvetlenie 24 V ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
* Všetky LED bočné pozičné svetlá blikanie spolu so smerovkami
* ASPÖCK UNIBOX na prednej pripojovacej lište s 24N, 24S & 15-pin zásuvkami podľa ISO: 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15-pin ISO-12098
Lak:
* Kompletná oceľová konštrukcia je po zváraní automaticky tryskaná tryskacím zariadením.
* Druhé tryskanie korundom pre optimálnu priľnavosť náterového systému
* HRM metalizácia celého podvozku s ZINACOR 850 (85 % zinok / 15 % hliník) pre najlepšiu ochranu proti korózii
* Konečný lak v 2 vrstvách 2K vrchným lakom, jednofarebne v RAL 3002 karmínovo červená podľa systému RAL 841GL
* Disky v striebornej farbe
* Zadná časť metalizovaná a lakovaná v RAL 9010 (čistá biela)
Dkedpew Tpruofx Agnou
* Metalický lak nie je možný
* Lakovací systém testovaný v soľnej hmlovej skúške podľa ISO 9227-NSS
* Dutiny sú utesnené špeciálnym voskom
Vrátane nasledujúcej doplnkovej výbavy:
* 2-palcový kráľovský čap
* Pozinkovaná oceľová čelná stena, výška cca 400 mm
* Na pozinkovanej prednej spojovacej lište žlto-červené vzduchové spojky
* 4 ks zarážok s držiakom na čelnej stene
* Držiak rezervného kolesa pred čelnou stenou
* Elektrohydraulická jednotka
* Riadenie náprav spredu a zozadu ovládané cez káblové diaľkové ovládanie s tlačidlami, s kontrolou stopy náprav (bez inštalácie v ťažnom vozidle)
* Na labutom krku hliníkové bočné a zadné odnímateľné bočnice, cca 2440 x 400 mm (dĺžka x výška)
* Zadné pozinkované zasúvacie stĺpiky sú odnímateľné (dĺžka nadstavby cca 2560 mm)
* Galvanizovaný náradový box integrovaný do skoseného labutieho krku
* 4 páry WADER kontajnerových vreciek v nakladacej ploche na e
Inzercia bola automaticky preložená a vyskytli sa nejaké chyby prekladu.
Poskytovateľ
Poznámka: Zaregistrujte sa zadarmo alebo sa prihláste, aby ste získali všetky informácie.
Registrované od: 2003
Odoslať žiadosť
Telefón & Fax
+49 201 8... inzercie
Tieto inzeráty by vás mohli tiež zaujímať.
malý inzerát

961 km
Nízkopodlažný náves
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX110 Semi-Tieflader
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX110 Semi-Tieflader
malý inzerát

961 km
Nízkopodlažný náves
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX110 Semi-Tieflader
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX110 Semi-Tieflader
malý inzerát

961 km
Nízkopodlažný náves
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX110 Semi-Tieflader
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX110 Semi-Tieflader
Váš inzerát bol úspešne odstránený
Došlo k chybe